Blog

Yatırımın Büyüğü Küçüğü Olmaz

Yatırmak, yatırım ; çok kıymetli geleceği şekillendiren sihirli birtakım sözcükler. İnsanın önce kendine yatırım yapmasından bahsetmek gerek. Beyin, dev bir biriktirme ve yorumlama deposu ve insan beyninin kapasitesinin 200 trilyon kitaba denk geldiği varsayılıyor. Hal böyleyken …

Yatırım Gücü “Patent” ile Korunuyor

Yaratıcılık genel olarak baktığımızda; coşkulu fakat sakin, kararlı, odaklanmış fakat çocuk gibi de olabilen, tutkulu fakat eleştirel, akıllı fakat mütevazi ve naif görünümdeki insanlarda barınmaktadır. Yaratıcılıkta önce kendi işletmeleri veya bireysel gelişimleri için, sonrasında ise tüm …

Marka Değeri Yaratmak Üzerine

Marka olmak, marka değeri yaratabilmek, marka yönetimini doğru yapmak. Son yıllarda daha da değer veriliyor bu çalışmalara ve bu departmanların süreç yönetimlerine. Markayı sadece tescillemekle iş bitmiyor elbet o markanın hakkını vermek için müşteriyle sadık bir …

KOSGEB Girişimcilik Destekleri

Bireylerin akıllarındaki fikirlerin hayat geçirilmesine girişimcilik denilebilir. Girişimciler risk almaktan korkmadan kendi işini kurabilen kişilerdir. Bu terim aslında bireylerin yeteneği ile ilgilidir.

Girişimci, mal veya hizmet üretimi noktasında girdileri en kârlı şekilde çıktıya dönüştürebilme yeteneğine sahip …

İhracata Yönelik Devlet Destekleri

İhracat bir ülkenin can damarı, iyi bir ihracat planı, hedef pazar/ potansiyel konumlaması ve doğru satış-pazarlama taktiklerinin yapılmasını devletin sağlamış olduğu teşvik programlarıyla desteklemek gerek. Zira ihracatta rekabet gücü edinmek için birçok prensip var; gerekli know-how’a …

Markalaşma Hikayesi Olan Marka Kazanır

Her markanın hikayesi başka başka. Kimisi güçlü etik değerlerle A sınıfı yüksek performanslı ürünleri bir araya getiriyor, kimisi yaşama tutkusuyla eğlenceyi birleştiriyor; kimisi de Nike gibi çeyrek asırdan fazla kullandıkları ‘’just do it’’ sloganıyla evrensel mesajlar …